Conform legii O.U.G. 34/2014, produsele achizitionate la distanta se pot returna in termen de 14 zile de la primirea produselor

Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului.

Conform legislatiei in vigoare, dreptul de returnare este aplicabil doar clientilor persoane fizice.

 

Dreptul de returnare se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier.

 

Produsele comandate prin comenzi speciale, externe, pentru care s-a solicitat avans sau care au fost achitate integral  si care au fost aduse la solicitarea clientului, nu se pot returna

 

Inainte de expirarea perioadei de returnare, consumatorul informeaza vanzatorul cu privire la decizia sa de a returna piesele, in scris la adresa de e-mail sercomcarmen@gmail.com

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 10 zile de la primirea returului.Piesele vor fi returnate doar prin intermediul Fan Courier la adresa Bucuresti str Turda nr 131 Bl 10A3 Parter (Magazin Piese Auto),sect 1 cod postal 011326.Coletele nu se vor trimite cu valoare ramburs !.Banii se vor returna dupa verificarea pieselor si a ambalajelor lor.

Pentru persoane fizice returnarea banilor se poate face in numerar la adresa de mai sus sau prin virament bancar. Pentru efectuarea viramentului bancar trebuie sa specificati numarul contului IBAN, numele titularului si CNP-ul.Titularul trebuie sa fie acelasi cu cel din factura emisa pentru produsele achizitionate.

Pentru persoane juridice returnarea banilor se poate face numerar la adresa de mai sus,in acest caz trebuie chitanta din partea firmei pe care s-a emis factura pe suma incasata, sau prin virament bancar.Pentru efectuarea viramentului bancar trebuie sa ne comunicati numele Bancii si numarul contului IBAN.Titularul contului trebuie sa fie acelasi cu cel din factura emisa pentru produsele achizitionate

Produsele primite incomplet sau deteriorate la transport se vor inlocui fara taxa de transport in termen de 7zile,in limita stocului disponibil sau veti primi retur contravaloarea acestora.

In cazul comenzilor care au beneficiat de livrare gratuita si ulterior sunt returnate partial (valoarea comenzii scade sub valoarea de livrare gratuita) sau total, din diverse motive neimputabile vanzatorului(de ex.achizitionare de  produse pe propria raspundere, fara a pune la dispozitiei vanzatorului date despre masina, seria de sasiu, date de identificare comunicate eronat de catre cumparator, modificari aduse masinii fata de varianta de constructie si care nu sunt aduse la cunostinta vanzatorului), taxa de livrare acordata initial cu titlu gratuit, este suportata de client si se va ragasi pe factura de retur.

Pentru a efectua returul de marfa prin curier sunt necesari urmatorii pasi:

-completati de pe site formularul de retur dupa care il trimiteti-veti primi din partea noastra confirmare de primire.Formularul de retur trebuie sa se regaseasca si in colet.

-ambalati produsul/produsele in mod corespunzator astfel incat ambalajul original sa ramana intact. Deterioararea produselor in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzatoare in cazul unei returnari de produs duce la refuzarea receptiei coletului si implicit refuzarea returului.

-predati coletul la Fan Courier si respectati adresa de livrare cat si indicatiile cu privire la modul de completare a taxei de transport.

-dupa ce vom receptiona coletul veti fi contactat

Nu se accepta la retur:

 - Produsele cu ambalajul deteriorat, fara etichetele si inscriptionarile specifice

- Produsele care nu se afla in ambalajul original

- Produsele lipsite de accesoriile si componentele originale; de aceea daca piesa solicitata de d-voastra are mai multe componente (formeaza un kit) nu montati partial din componente!

- Piesele care nu a fost verificate înainte de montare cu privire la interschimbabilitate si prezinta urme de montaj , au fost vopsite, sudate, etc.

- Piesele de origine comandate din depozite externe pentru care s-a solicitat plata in avans

 - Piese originale comandate gresit de catre client : piese electrice, chei, cilindri inchidere, module programate, piesele speciale fabricate pentru autoturisme din afara spatiului european, piese de siguranta (ex.: airbaguri, centuri de siguranta ), huse si acoperiri

- Coletele care au mentionata suma de ramburs pe eticheta de transport

 

 

Retur pentru piesa veche la schimb

 

Piesele vechi la schimb se vor returna in termen de maxim 10zile ,obligatoriu in ambalajul piesei noi.Piesele vechi trebuie sa fie curatate si asamblate si sa prezinte doar urme de uzura normala  de functionare.

Suma perceputa ca si valoare de garantie pentru piesa la schimb va fi returnata doar dupa ce furnizorul isi va da acordul cu privire la “calitatea piesei la schimb”.Aceasta poate sa dureze si pana la 30zile lucratoare.Daca piesa este refuzata ca si piesa la schimb atunci suma oprita ca si valoare de garantie nu se returneaza.

 

Contravaloarea transportului pentru returnarea piesei la schimb este in sarcina cumparatorului

 

Criterii pentru care piesele vechi pot sa fie refuzate ca si piesa la schimb

1.Etriere

-uzura a piesei turnate provocata de discul de frana

-deteriorarea excesiva a surubului de purjare

-orificiul de intrare al conductei de frana crapat sau deteriorate

-ghidaj cablu de frana de mana deterioarat

-brat suport deteriorat

-orificii placute rupte

-ghidaj suport deteriorat

-picioruse de montare deteriorate

2.Pompe servo directive

-fulia să nu fie lovită / îndoită,fuliile presate trebuie sa fie pe ax,fuliile de plastic sa nu fie crapate sau rupte

-tubul de intrare sa nu fie deteriorat sau placa de inchidere a pompei strapunsa sau deteriorata la cele de aluminiu

-rezervoarele de lichid trebuie sa fie cele originale,nu trebuie sa fie fisurate sau rupte

-corpul pompei nu trebuie sa prezinte fisuri ,deformari sau alte deteriorari

-tevile de pe pompa sa nu fie deteriorate si sa fie montate la fel ca pe pompa livrata

-axul pompei sa nu fie iesit sau rupt

3.Casete de directie

-cremalierele nu trebuie sa fie corodate sau erodate.In functie de gradul de coroziune sau erodare se poate percepe penalizare din suma de garantie

-cremaliera indoita,conducte deteriorate sau lipsa,puncte de fixare deteriorate

-arbore deteriorat,rupt sau lipsa

-carcase rupte ,indoite sau cu filete deteriorate

4.Compresoare aer conditionat

-compresorul este deteriorat de exemplu ureche de prindere rupta sau este incomplet

-axul compresorului este gripat ,nu se roteste stanga-dreapta

-compresor complet ruginit

-mufele de conectare nu sunt sigilate

5.Planetare

-arborele de conectare este indoit,rupt sau foarte ruginit

-pinionul articulatiei din partea rotii este rupt

-planetara este compusa din ”piese de schimb ” sau lipsesc articulatii

6.Alternatoare si demaroare

-carcasa rupta sau fisurata,urechi de prindere rupte

-incomplete sau cu piese componente lipsa

-coroziune avansata

7.Turbosuflante

-incomplete sau dezasamblate

-carcasa deteriorata

-lipsa ax

-carcasa originala gravata ulterior sau cu carcase contrafacute

9.Injectoare

-Nu trebuie sa prezinte urme de demontare

Pentru informatii suplimentare va rugam sa ne contactati telefonic sau la adresa de mail sercomcarmen@gmail.com

Cu respect

Echipa srcpieseauto.ro