S.C.Sercom Carmen Prod Com  S.R.L. ofera garantie produselor comercializate prin intermediul site-ului srcpieseauto.ro in conformitate cu legislatia Romaniei si a Uniunii Europene in vigoare. Garantia acopera defectele de material sau de fabricatie, iar produsele care vor prezenta acest tip de defectiuni vor fi inlocuite in cadrul termenului de garantie cu altele noi conform legii sau in cazul in care nu pot fi inlocuite se va returna contarvaloarea acestora.

Produsele comercializate de S.C.Sercom Carmen Prod Com  S.R.L. vor fi insotite de factura,certificat de garantie si bon fiscal (in cazul produselor livrate prin curier chitanta eliberata de curier va tine loc de bon fiscal).Pe factura fiscala se regaseste codul produsului si data la care a fost achizitionat,iar pe spatele facturii  conditiile de garantie.

Garantia legala de conformitate respecta prevederile Legii 449/2003 actualizata si OG 21/1992, acte normative valabile pentru clientii persoane fizice si  pe teritoriul Romaniei. In cazul persoanelor juridice, termenul de garantie este jumatate din cel acordat persoanelor fizice. Asigurarea garantiei se face de catre vanzator la datele de contact mentionate pe site.

Produsele comercializate de catre S.C. Sercom Carmen Prod Com S.R.L. sunt interschimbabile cu piesele originale conform cataloagelor si listelor editate de catre producatori.Consumatorul trebuie sa informeze vanzatorul asupra oricarui defect constatat in perioada de garantie. Garantia este oferita produselor care prezinta defecte de fabricatie. In cazul in care o piesa nu poate fi schimbata sau reparata, atunci se va restitui contravaloarea acesteia.

Garantia este valabila doar cand piesele se monteaza intr-un service autorizat de catre Registrul Auto Roman(R.A.R)

In termenul de garantie, se asigura garantia produselor defecte din cauze neimputabile consumatorului, prin reparare sau inlocuire.

Termenul de garantie legala de conformitate este de 18 luni (cu exceptia uzurii normale) de la data achizitionarii produsului, cu exceptia produselor a caror durata medie de utilizare este mai mica de 18 luni.

Modalitatile de asigurare a garantiei sunt: intretinere; reparare; inlocuire; reziliere contract si restituire contravaloare produs (in aceasta ordine). Aducerea la conformitate a produsului in termenul de garantie se realizeaza in primul rand prin reparare, utilizandu-se doar piese noi, apoi prin inlocuire si ulterior prin rezilierea contractului (returnarea contravalorii produsului) daca aceasta din urma nu este disproportionata si daca celelelte masuri reparatorii nu au putut fi realizate, in fiecare caz fara plata. Garantia este prelungita de catre vanzator cu perioada de timp in care produsul a stationat in service pentru reparatii. Consumatorul trebuie sa informeze vanzatorul despre lipsa de conformitate in termen de doua luni de la data la care a constatat-o. Pana la proba contrara, lipsa de conformitate aparuta in termen de 6 luni de la livrarea produsului se prezuma ca a existat la momentul livrarii acestuia, cu exceptia cazurilor in care prezumtia este incompatibila cu natura produsului sau a lipsei de conformitate.

 Pentru a beneficia de garantie, este obligatorie prezentarea urmatoarelor documente: certificatului de garantie, insotit de factura de achizitie (copie)/bonul fiscal al produsului. Garantia se acorda numai pentru defectele aparute in conditiile exploatarii normale conform destinatiei produsului.


Se acorda garantie pentru produsele comercializate dupa cum urmeaza :

Piesele de folosinta indelungata beneficiaza de un termen mediu de garantie de 18 luni, incepand cu data inscrisa pe factura. Piesele auto de folosinta indelungata sunt : arcurile si amortizoarele, ambreiajele, elementele de caroserie, sistemele de esapament,farurile si stopurile, pompele, piesele de motor etc.

Piesele auto cu caracter consumabil nu beneficiaza de garantie. Piesele cu caracter consumabil sunt filtrele de aer, de combustibil si de ulei, placutele si discurile de frana, uleiurile, curelele, stergatoarele, elementele de aprindere etc

Cumparatorul care va reclama o situatie de defect in termenul de garantie va prezenta impreuna cu piesa/piesele in cauza, urmatoarele documente:

- Factura de achizitie sau bonul fiscal emisa de catre S.C.Sercom Carmen Prod Com  S.R.L.

- Certificatul de garantie care a fost eliberat la vanzare.

- Dovada efectuarii montajului intr-un atelier de reparatii autorizat de catre Registrul Auto Roman (R.A.R.) pentru tipul de manopera executata (factura fiscala si deviz de montaj).

-Copie dupa talonul de inmatriculare al vehicolului pe care s-a montat piesa/s-au montat piesele.

-Nota de constatare emisa de catre un service autorizat R.A.R. prin care se constata si se descrie detaliat defectiunea impreuna cu raportul generat de tester/diagnoza acolo unde este cazul (debitmetre, senzori, supape EGR, sonde lambda, componente electrice) sau raportul testului de amortizoare pentru amortizoare sau masuratori comparator pentru discurile de frana ovalizate

- In cazul compresoarelor de aer conditionat, obligatoriu, copie factura achizitie filtru uscator si supapa expansiune. Din devizul de montaj trebuie sa reiasa ca s-au inlocuit compresorul , filtrul uscator, supapa de expansiune iar instalatia de aer conditionat a fost curatata si ulterior uscata cu azot.

- Copie fata /verso dupa autorizatia tehnica RAR a atelierului de reparatii in care s-a efectuat montajul.

- Reclamatie garantie care se elibereaza de catre vanzator(acolo unde este cazul).

Reclamatia depusa de cumparator va fi analizata si va primi un raspuns în termen de maxim 15 zile de la data receptiei produselor reclamate la sediul vanzatorului, însotite de toate documentele enumerate mai sus,conform Legii 449/2003,termen necesar furnizorului pentru a constata daca produsul s-a defectat sau nu din motive constructive si nu din eroare de montaj. Lipsa oricarui document poate duce la prelungirea termenului de solutionare a garantiei.

In cazul in care sunt necesare verificari suplimentare si produsul trebuie trimis la producator,termenul de solutionare poate sa fie de 30zile de la data returnarii


In cazuri special cand partile nu ajung la un consens cu privire la reclamatia de garantie, partile vor trimite piesele pentru analiza la un specialist in domeniu. Rezultatele analizei vor fi considerate obligatorii atat pentru vanzator cat si pentru cumparator. Cheltuielile ocazionale de efectuare a analizei vor fi suportate de partea în culpa.


Situatiile in care se exclude sau se pierde garantia :

- Piesa nu a fost montata intr-un atelier de specialitate autorizat de RAR sau de producatorul autovehiculului;

- Piesa s-a defectat datorita unui montaj incorect sau datorita montarii impreuna cu piese conexe uzate, defecte sau modificate;

- Piesa a fost gresit aleasa sau a fost utilizata pentru alt scop decat cel indicat in catalogul producatorului;

- Piesa nu a fost identificata corect datorita prezentarii de catre cumparator a unor date eronate sau a neprezentarii seriei de sasiu a autoturismului

- Piesa s-a uzat sau deteriorat datorita suprasolicitarii, intretinerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuarea reviziilor periodice conform recomandarilor producatorului autoturismului, atelierul de specialitate care a efectuat montajul nu a stabilit verificarile si reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj sau impuse de producator;

- Autoturismul a fost folosit in alte scopuri decat cel prevazut de constructor sau a fost exploatat in conditii necorespunzatoare (raliuri, competii sportive, taximetrie etc);

- Autoturismul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de alta natura (socuri termice, electrice, mecanice);

- Piesele prezinta urme de lovituri, zgarieturi, indoituri, rupturi, deformari;

- Piesele prezinta o uzura normala.


Acumulatorii auto beneficiaza de garantie  24 luni de la data inscrisa pe factura, exceptie facand:

- Acumulatorii care echipeaza autovehicule utilizate in regim de taxi, scoli de soferi, ambulante pentru care garantia este de 12 luni

- Acumulator  ROMBAT din gama PREMIER care au 3 ani garantie (cele cu data de fabricatie in anul 2016)

-Acumulator Macht Silver care au garantie 5 ani (cu conditia verificarii instalatiei electrice anual)


Garantia este valabila numai daca sunt indeplinite urmatoarele conditii:


- Verificarea si montarea initiala sunt efectuate intr-un service autorizat RAR in termen de 7 zile de la data cumpararii contra-cost

- Verificarea starii acumulatorului si a instalatiei electrice a autovehiculului trebuie realizate din 6 in 6 luni

- Certificatul de garantie este completat integral cu toate informatiile necesare


Acumulatorii defecti in perioada de garantie vor fi returnati la unul din centrele inscrise pe certificatul de garantie insotiti de urmatoarele documente:

1. Dovada de cumparare (factura, chitanta, bon fiscal)

2. Certificatul de garantie in original, completat integral, inclusiv data montarii, valoarea tensiunii de incarcare la data montarii si stampilat de service-ul care a facut montajul


Situatii in care se exclude sau se pierde garantia:

1. Bateria nu este folosita in regim normal sau se defecteaza datorita instalarii incorecte.

2. Bateria este folosita cu defectiuni la sistemul electric al autovehiculului, in special la sistemul de incarcare a bateriei

3. Autovehiculul nu se prezinta la verificarea sistemului electric in conformitate cu conditiile producatorului de acordare a garantiei.

4. Acumulatorul nu corespunde autovehiculului pe care e montat

5. Bateria a fost avariata in urma unui accident de circulatie sau de alta natura

6. Valoarea tensiunii de incarcare masurate nu se incadreaza in intervalul 13.8V-14.4V

7. Verificarea si montarea nu au fost efectuate intr-un service autorizat de Registrul Auto Roman.


Plata transportului pentru produsele trimise în vederea solutionarii garantiei va fi impartita astfel:

- de la client catre S.C.Sercom Carmen Prod Com  S.R.L. – plata va fi efectuata de catre client;

- de la S.C.Sercom Carmen Prod Com  S.R.L. catre client – plata va fi suportata de catre vanzator.



CU RESPECT

Echipa  SRCpieseauto.ro